Ik heb een klacht. Waar kan ik hiermee terecht?

Waarom krijgt u een brief van Snijder Incasso en Gerechtsdeurwaarders?
26 november 2020
Wat doet u bij betwiste vorderingen?
26 november 2020

Ik heb een klacht. Waar kan ik hiermee terecht?

Hoewel directie en medewerkers van Snijder Incasso en Gerechtsdeurwaarders hun uiterste best doen om de werkzaamheden met uiterste zorgvuldigheid uit te voeren, kan er wel eens iets mis gaan. Wij stellen het op prijs dat u het kenbaar maakt, wanneer u niet tevreden bent over onze dienstverlening en zullen uw feedback serieus nemen.

U kunt uw klacht e-mailen naar . Binnen 4 dagen ontvangt u van ons een bevestiging van uw klacht en binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Uw klacht wordt tevens geregistreerd in ons kwaliteitmanagementsysteem.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, maakt onze website gebruik van cookies.

Meer informatie | Akkoord en doorgaan
Cookie-instellingen aanpassen