Weerstand & Lastig gedrag van debiteuren

Herken jij dit? Jij hebt contact met jouw debiteur en er vindt een telefonisch en/of fysiek gesprek plaats. Hier wordt helaas niet altijd de doelstelling bereikt die je hebt bepaald. Het gesprek loopt niet zoals gepland en je merkt dat je niet volledig in controle bent. Jouw debiteur gedraagt zich bijvoorbeeld veel te joviaal, wordt of doet emotioneel, is dominant of zelfs agressief. Dit vanuit een niet meewerkende houding met het bijbehorend gedrag. Hoe ga je hier mee om?

Eendaagse training, investering € 350,00 exclusief BTW

Effectief incasseren

Door de groei van het aantal mensen en bedrijven met financiële zorgen worden rekeningen steeds moeilijker, te laat of zelfs niet betaald. Natuurlijk wilt u in dergelijke situaties graag tot een oplossing komen. Wilt u zelf of uw debiteurenbeheerders professioneler en doelgerichter gesprekken voeren? Dan is deze training iets voor u!

Eendaagse training, investering € 295,00 exclusief BTW


Omgaan met agressie

Heeft u of hebben uw debiteuren­beheerders weleens met agressie te maken? Wilt u hen helpen, zodat zij de situatie beter kunnen inschatten, hun fysieke en mentale weerbaarheid vergro­ten en escalaties leren voorkomen en elimineren? Ze kunnen beter omgaan met stress en angst en krijgen meer inzicht in verschillende soorten agressie, oorzaken en lichaamstaal.

Eendaagse training (incl. acteur), investering € 425,00 exclusief BTW

MEER
DIRECT CONTACT