Resultaten Debiteurtevredenheidsonderzoek

25 jaar Snijder Incasso en Gerechtsdeurwaarders
14 oktober 2020
Snijder groeit verder in Beverwijk
24 november 2020

Resultaten Debiteurtevredenheidsonderzoek

Het jaarlijkse debiteurenonderzoek is voor Snijder Incasso erg van belang. Aangezien wij maatschappelijk verantwoord incasseren, luisteren wij goed naar het verhaal van onze debiteur en bieden wij passende betaalmogelijkheden en betalingsregelingen. In 2019 hebben wij ons debiteurenonderzoek met fijne resultaten afgerond. Graag geven wij u een kleine inzage daarin:

  • Het meest gegeven cijfer van debiteuren aan onze incassodienstverlening is een 8.0;
  • Volgens 88,8% behandelt Snijder de debiteur correct;
  • 93,5% vindt ons goed bereikbaar;
  • 91,4% vindt onze brieven duidelijk.

Elk jaar verbeteren de percentages ten opzichte van het jaar daarvoor, waar we natuurlijk ontzettend trots op zijn. In 2019 kregen wij van onze debiteuren feedback minder opdringerig te incasseren, terwijl onze incassoscores tegelijkertijd structureel hoger zijn. We hebben hard gewerkt aan passende multi-channel communicatie en houden meer rekening met de communicatievoorkeur van onze debiteur. Mede door Snijder Online voor debiteuren en de vernieuwde module Voice AI, waarmee we genomineerd zijn voor de Computable Awards 2020, kunnen we klantvriendelijker incasseren.

Eind november zullen wij weer een nieuw debiteurenonderzoek opzetten. Als u een uitnodiging van ons ontvangt: Uw mening is voor ons van waarde. Hiermee kunnen wij de behandeling van dossiers en de benadering van mensen met schulden elk jaar weer verbeteren.

 

 

 

 

 

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, maakt onze website gebruik van cookies.

Meer informatie | Akkoord en doorgaan
Cookie-instellingen aanpassen