Terug 26 / 07 / 2017

Snijder houdt haar jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheid staat bij Snijder hoog in het vaandel. En meten is weten. Daarom houden wij jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek. We maken hierbij onderscheid tussen onze advocaat-klanten en alle overige opdrachtgevers omdat de dienstverlening sterk verschilt. Met trots kunnen wij melden dat het cijfer dat wij van onze advocaat klanten krijgen een 8,0 is en van onze andere opdrachtgevers zelfs een 8.1!

Over het geheel genomen wordt de dienstverlening van Snijder ervaren als snel, flexibel en professioneel. Meermaals wordt ook het persoonlijke contact met de medewerkers van Snijder benoemd als prettig en direct, gegeven adviezen worden gewaardeerd.

Voor ons een belangrijke aanmoediging om dit niveau van dienstverlening te blijven bieden en waar mogelijk nog te verbeteren. Wij bedanken onze opdrachtgevers voor hun deelname aan het klanttevredenheidsonderzoek.

[fb_count]
26 / 07 / 2017

Snijder houdt haar jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheid staat bij Snijder hoog in het vaandel. En meten is weten. Daarom houden wij jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek. We maken hierbij onderscheid tussen onze advocaat-klanten en alle overige opdrachtgevers omdat de dienstverlening sterk verschilt. Met trots kunnen wij melden dat het cijfer dat wij van onze advocaat klanten krijgen een 8,0 is en van onze andere opdrachtgevers zelfs een 8.1!

Over het geheel genomen wordt de dienstverlening van Snijder ervaren als snel, flexibel en professioneel. Meermaals wordt ook het persoonlijke contact met de medewerkers van Snijder benoemd als prettig en direct, gegeven adviezen worden gewaardeerd.

Voor ons een belangrijke aanmoediging om dit niveau van dienstverlening te blijven bieden en waar mogelijk nog te verbeteren. Wij bedanken onze opdrachtgevers voor hun deelname aan het klanttevredenheidsonderzoek.

DIRECT CONTACT