Deze branche kennen we uitermate goed, aangezien we al 18 jaar ervaring hebben met het innen van huurachterstanden voor zowel woningcorporaties als commerciële vastgoedbedrijven.

Wij weten dan ook hoe we de debiteuren het beste kunnen benaderen: duidelijk en zakelijk, maar altijd rechtvaardig en vriendelijk.

Onze aanpak is intensief, waarbij het krijgen van contact met de huurder voorop staat. Zodoende hebben wij een snellere en hogere (financiële) incassoscore, minder deurwaarderskosten en minder huisuitzettingen/ontruimingen. Vaste contactpersonen vinden we hierbij heel belangrijk.

En dus gebruikt ons gespecialiseerde team verschillende communicatiekanalen. Zo benaderen wij particulieren niet alleen schriftelijk, maar per sms, email en aan huis met een zogenaamde ‘rode kaart’. Bij bedrijfs- en winkelruimte is het belang vaak hoog (hoge huren) en is het belangrijk dat we snel schakelen en dat er financieel het maximale uit de zaak wordt gehaald.

Voor woningcorporaties en commerciële verhuurders hebben we verschillende oplossingen om huurachterstanden terug te dringen. De inzet is altijd het snel verkrijgen van contact met de huurder. Zo wordt de situatie snel ingeschat en kunnen goede betalingsafspraken gemaakt worden. Hierdoor voorkomen wij in veel gevallen een dure gerechtelijke procedure.

Wilt u helemaal voorkomen dat de huurachterstand een deurwaarderszaak wordt? Ook daar kunnen we u bij helpen. Door middel van het inzetten van huisbezoeken bij huurders met 1 of 2 maanden huurachterstand, creëert u een persoonlijke, maar daadkrachtige benadering van uw huurders.

MEER
DIRECT CONTACT